Linköping-Frölunda?
« Föregående · 305953 Till forumet
Sv: Linköping-Frölunda?
kallio71: Nån gång ska väl trenden vända och efter mirakelmatchen igår är de nog hyfsat taggade..
« Föregående · 305953
och frölunda spelar ju sådär på bortaplan eller va tycker ni själva.........