kallio71: Nån gång ska väl trenden vända och efter mirakelmatchen igår är de nog hyfsat taggade..
Linköping-Frölunda?
305970 · Nästa » Till forumet
Linköping-Frölunda?
Kommer detta att gå bra på torsdag mot linköping, ja tycker att linköping har sett väldigt bra ut dom senaste omgångarna.
och frölunda spelar ju sådär på bortaplan eller va tycker ni själva.........
och frölunda spelar ju sådär på bortaplan eller va tycker ni själva.........