« Föregående · 225842 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Hockeykväll på reklamavbrottskanalen
Jo: Anytime. vi skall allt visa de där holmarna att GBG är och kommer alltid förbli sveriges framsida.
Sv: Hockeykväll på reklamavbrottskanalen
Jo: så är det tyvärr. bara för att huvudkontoret ligger i stockholm så skall dom ha alla fördelar som det går att få.
Det är lika bra att öppna en egen markbunden kanal i GBG så att vi också ska ha lite fördelar.
Det är lika bra att öppna en egen markbunden kanal i GBG så att vi också ska ha lite fördelar.
Sv: Hockeykväll på reklamavbrottskanalen
Vf chefen: Det är synd och skam att ett tv program som är marksänt och kan där av ses av de flesta hushåll och ska vara "osolidariskt" ska sitta och bara jammsa med dessa 08 lag och skita i resten.
Sv: Hockeykväll på reklamavbrottskanalen
Vf chefen: du kanske vill va 14? he he.
Så sant som det är man é för gammal för hyss (blåljuger för gammal kan man aldrig vara)
Så sant som det är man é för gammal för hyss (blåljuger för gammal kan man aldrig vara)
Sv: Hockeykväll på reklamavbrottskanalen
Jo: Om jag hade varit 14 år så hade jag letat upp mailadressen till reklamansvarig på tv4. Sen hade jag spridit den på varenda jävla porrsajt på internet. Då hade han fått känna hur det känns att bli avbuten av nåt fullkomligt ointresant hela tiden.
Spam= tv4 reklamavbrott
Nu är jag ju inte 14 men jag har tänkt tanken ialla fall.
Spam= tv4 reklamavbrott
Nu är jag ju inte 14 men jag har tänkt tanken ialla fall.
Sv: Hockeykväll på reklamavbrottskanalen
Jo: det kan du tänka dig. En studio full utav djurgårdare. vilken jippo. 25 st tittare eller nåt
Sv: Hockeykväll på reklamavbrottskanalen
Vf chefen: Vad bra för dom då kan dom ju visa Dif i en halv timme utan att nån bryr sig dom måste ju vara överlyckliga på tv4 sporten nu då =)
Sv: Hockeykväll på reklamavbrottskanalen
Vf chefen: dom vet väl säkert inte om matcherna är slut eller inte. det kan ju hända att det blir en extramatch insatt. gärna en där VF vinner guld
Hockeykväll på reklamavbrottskanalen
22,30 är det faktiskt hockeykväll trots att det inte spelats några matcher.
Sv: MoDo måste vara en drömlottning !
Klinth: Ja, Vernblom retar "Surjämten" lite , sen är det matchstraff
och godby för VF .
och godby för VF .
Sv: Segt
Peter72: Det verkar vara en ganska bra spelare!!
Janne Grönvall är en av dom bästa finska backarna tycker jag!
han kommer minst vara lika bra som Rhodin han kommer kanske inte göra så många mål men han kommer vara en bra förstärkning på backsidan! man kan nog säga att kakko och han är bra lika som hockey spelare............
Janne Grönvall är en av dom bästa finska backarna tycker jag!
han kommer minst vara lika bra som Rhodin han kommer kanske inte göra så många mål men han kommer vara en bra förstärkning på backsidan! man kan nog säga att kakko och han är bra lika som hockey spelare............
Sv: Segt
BJ: Jo det är klart att man måste ersätta honom detta året. men har ledningen inte haft en enda aning om att han en dag skulle lämna FBK? ja du pengar gör mycket tydligen.
Men det är klart att ni har gjort en hel del bra värvningar. så det kan kanske bli en bra back för er också.
Inte för bra får jag väl säga. He He
Men det är klart att ni har gjort en hel del bra värvningar. så det kan kanske bli en bra back för er också.
Inte för bra får jag väl säga. He He
Sv: Segt
Peter72:
En finsk landslagsman med fina meriter.
www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=422
En finsk landslagsman med fina meriter.
www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=422
Sv: Segt
Vf chefen: står det inte en liten ruta till höger där det står bläddra. man får trycka på den och så kommer man fram till sitt arkiv i datorn där du förmodligen har bilder. så bläddrar du fram till den bild du vill ha och så skall det bara vara att ladda upop den. är den för stor så får du förminska den.
Sv: Nu blir det tufft!!
Är det någon som skall till Ö-vik på Lördag?? själv får man väl stanna hemma och kolla på Canal+. men va f.n det är ju inte kvarten man väntar på egentligen. det är ju finalen.
Skall i alla fall till en eller kanske två kvartar om det vill sig illa och MODO vinner en match. två finalmatcher kanske tre. och så givetvis alla finalmatcher. hemma som borta.
Skall i alla fall till en eller kanske två kvartar om det vill sig illa och MODO vinner en match. två finalmatcher kanske tre. och så givetvis alla finalmatcher. hemma som borta.
Sv: Nu blir det tufft!!
mysmi: Om det var jag som svarade innan du skrev frågan så är det inte konstigt. Det sägs att Dragan 2k har ett sjätte sinne som han plockar fram ibland.
Ytterligare en dag...
Japp,, dagens höjdpunkt är då inne då man äntligen kan slita sig från jobbet och börja ladda ,, bara 43 timmar kvar till kvarten startar,,,
Sv: Nu blir det tufft!!
Dragan 2k: jaja, det ordnar sig väl.......hoppas iaf på biljetter längre fram
« Föregående · 225842 · Nästa »
"Janne Grönvall är en av dom bästa finska backarna tycker jag!"
- Hmm håller absolut inte med dig!
fast det är bara personligt, hatar rent utsakt Grönvalls spelstil.
långsam, klumpig, ingen vidare teknik osv.
det är nästan så jag hånar han... rent ut sakt så har jag bättre teknik, och är möjligtvis snabbare på skridskorna, haha :)
fast det är ju som sagt MIN egen åsikt om stackars Grönvall.
en sak är säkert att han inte är en av finlands bästa backar.
han är bara 2-3 bästa backen (om man måste jämföra) i Tappara.
Både Mäntylä och Luoma är bättre.
men klart att Grönvall kan göra succé i VF, det är bara min åsikt om Grönvall.