Sv: Hockeykväll på reklamavbrottskanalen
Jo: så är det tyvärr. bara för att huvudkontoret ligger i stockholm så skall dom ha alla fördelar som det går att få.

Det är lika bra att öppna en egen markbunden kanal i GBG så att vi också ska ha lite fördelar.