MIF-FRÖLUNDA?
« Föregående · 310580 · Nästa » Till forumet
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Har en kollega till mig som spelar hockey. Han är från Finland och är helt ny här i sverige. Känner ni till nån sajt på internet där man kan köpa klubbor och annan utrustning? tar tacksamt imot alla tips.
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Vf Chefen: På everything.se och webtiger.se finns allt möjligt, hockeyutrustning bland annat. God shoppinglycka!
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Vf Chefen: Är det inte enklare att gå ner till butiken i fråga. Så kan han ju dessutom se vad det är han köper..
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
mangan: Eller också kan han köpa mina gamla grejer. Lite små kanske men funkar nog ganska bra ändå. :))
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
mangan: Problemet är att vi Bor i ED. Härifrån är det 20 mil till närmsta butik. Därför vill han handla på webben.
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Vf Chefen: Flytta istället ;-)
Skämt å sido, går det inte på de klassiska sportbutikernas hemsidor?
Skämt å sido, går det inte på de klassiska sportbutikernas hemsidor?
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Svanru: Tja, det är lite svårt att säga så här på förhand. Malmö spelar ju tufft och tätt samtidigt som VF´s bortastatiatik inte är den bästa, även om trenden håller på att vända. Jag tror på Frölundaseger, och tipset är lagt. Men det kan nog bli ett och annat blåmärke i kväll....
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Klinth: MIF är inte speciellt roliga att se på men de kämpar som vilddjur.
Önskar er trots allt all välgång ikväll utan för många skador.
Önskar er trots allt all välgång ikväll utan för många skador.
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Svanru: Vi överlevde Leksand som var värre förra året med att skapa skador men vi hoppas på det bästa :)
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
MoK: Bara inte Oscar A blir skadad igen!
Hoppas det blir vinst ikväll, men Frölunda brukar ju ha lite problem med Malmö på bortaplan tyvärr:-)
Hoppas det blir vinst ikväll, men Frölunda brukar ju ha lite problem med Malmö på bortaplan tyvärr:-)
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Emma: Dragan är full av förhoppningar. Tonite's the night. Vi har ju för övrigt tippat vinst till Frölunda i expertpanelen och då blir det ju vinst...med 3-1 kan tilläggas.
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Dysso: Förlust tippas när man tror på en förlust. Vi tror aldrig på förlust därför har förlusttipsen lyst med sin frånvaro. Det frodas stor optimism bland personalen i expertpanelen
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Svanru:
Var fick du luft ifrån?
Jag nämde varken Färjestad eller HV i det där inlägget, som var en väldigt enkel fråga. Men det kanske var för svårt för dig?
Var fick du luft ifrån?
Jag nämde varken Färjestad eller HV i det där inlägget, som var en väldigt enkel fråga. Men det kanske var för svårt för dig?
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Dragan 2k: Inte för att jag på något sätt förringar er kompetens, men har ni någonsin tippat rätt?
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Svanru:
Hade du skrivit "Jönköping" och inte något annat så hade jag kanske inte tagit det på det sättet.
Hursomhelst så tycker jag att överkörning är ett rätt mastigt uttryck, även om ni var klart bättre. Vill du prata mer om matchen så är du varmt välkommen i HV's GB. :)
Hade du skrivit "Jönköping" och inte något annat så hade jag kanske inte tagit det på det sättet.
Hursomhelst så tycker jag att överkörning är ett rätt mastigt uttryck, även om ni var klart bättre. Vill du prata mer om matchen så är du varmt välkommen i HV's GB. :)
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Linnea: MoK har prickat rätt två gånger. I kväll är det min tur. Om inte så tar någon av de andra pålitliga gossarna ansvaret för slutresultatet. Vi bara är så bra..... ;-)
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Frasse: hahah nu e han kaxig han på baksidan igen :) Jag har faktiskt tippat 2 matcher rätt.
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
MoK: Ser inte till dig på "Tippa matchen" men jag ligger före en vilt jagande Danoj med 1p :-))
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Frasse: hehe Häcken e fina grejer det :) Men vi har iaf inget lag som blir utspelade av Assyriska med 4-0 och sedan går och vinner SM Guld :)
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
MoK:
Nej men du måste ju hålla med om att det är en riktig prestation att på en och samma vecka få stryk med 0-5 , 0-4 och sedan vinna guldet efter 3-2 på bortaplan
Nej men du måste ju hålla med om att det är en riktig prestation att på en och samma vecka få stryk med 0-5 , 0-4 och sedan vinna guldet efter 3-2 på bortaplan
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Frasse: Få stryk mot assyriska kan hur man än vrider och vänder på det aldrig bli en prestation när man leder allsvenskan :)
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Klinth: jaja men då så=) 2 av 11 är ju inte så illa; ) Som sagt, jag ifrågasätter VERKLIGEN inte er kompetens; ) Men bara så du vet så blir det 1-2..=)
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Linnea: nope, 5-1 till frölunda har jag sagt, nu jäklar så sopar de isen ser ni ;)
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Linnea: Har faktiskt inte vart med och tippat från början så säg 2 av 8 kanske. Men hur många har ni andra prickat då :)
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
slashpuppie: ja 5-1 låter ju bättre än 2-1 onekligen=) Så vi hoppas väl på det då.=)
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Ikväll får ni vara glada om ni vinner o slipper undan med bara 3 skadade.
Matchstraffen vinner Mif o även matchen, tips: 2-1.
Matchstraffen vinner Mif o även matchen, tips: 2-1.
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
MoK: öh..nej du får ta mig på mitt ord. Bara för att jag är en så ärlig och fin människa=)
Sv: MIF-FRÖLUNDA?
MoK: Klinth är ett spån som inte förstår bättre än att tippa 2-4...tror att MIF vinner idag. 3-2 är ett HETT tips idag....men lycka till
« Föregående · 310580 · Nästa »