MoDo-Frölunda
« Föregående · 230647 Till forumet
Sv: MoDo-Frölunda
Peter72: vinner vi imorgon så är är semin enligt mig i praktiken klar, vid förlust imorgon får vi en möjlighet att gå på hockey även på söndag :)
Sv: MoDo-Frölunda
Peter72:
Instämmer. Har dock en oerhörd respekt för Modo men tycker nog dem inte håller lika hög nivå trots allt. Utan att VF vart riktigt bra har de ändå vunnit två matcher.
Vid seger imorrn avgörs det på fredag...
Instämmer. Har dock en oerhörd respekt för Modo men tycker nog dem inte håller lika hög nivå trots allt. Utan att VF vart riktigt bra har de ändå vunnit två matcher.
Vid seger imorrn avgörs det på fredag...
Sv: MoDo-Frölunda
Peter72: Håller med du :))).
Funderade oxå över detta igår. Säg att frölunda vinner imorgon men kanske inte på fredag så ska de väl ändå kunna vinna en match till av tre.
Funderade oxå över detta igår. Säg att frölunda vinner imorgon men kanske inte på fredag så ska de väl ändå kunna vinna en match till av tre.
Sv: MoDo-Frölunda
danoj: Ja faktiskt det verkar som det skall till en riktig skräll om MODO skall vinna i scandinavium. Det kan hända men är inte särskilt troligt.
Sv: MoDo-Frölunda
Peter72: Håller med. En skräll att vinna en gång i Scandinavium - en världssensation om man vinner två som det i dagsläget behövs under förutsättning att man vinner sina matcher i Kempis.
Sv: MoDo-Frölunda
mysmi: vinner vi imorgon så skall väl vi kunna ta en seger på 4 matcher? jag tror knappast att MODO vinner 4 raka. coh framför allt inte 2 i scandinavium.
« Föregående · 230647
Vad tycker resten av er?