Danne_l: McD har vi men inte MAX.
Ny match i MAX-landet!
« Föregående · 490359 Till forumet
Sv: Ny match i MAX-landet!
mok:
Jag lovar samma excellenta service som
hos Mac i Vårtgårda..
Hovleverantören av snabbmat är spikad för framtida
försäsongsturneringar i Borås Ishall. :)
Jag lovar samma excellenta service som
hos Mac i Vårtgårda..
Hovleverantören av snabbmat är spikad för framtida
försäsongsturneringar i Borås Ishall. :)
Sv: Ny match i MAX-landet!
JaSa: Vårgårda service o huga nej men klart får jag MAX kanske jag får stå ut helt enkelt. Får ringa o boka innan bara.
Sv: Ny match i MAX-landet!
mok: Vårgårda? Vem nämnde Vårgårda? Den orten och mat går inte alls ihop. Det är en sak som är säker. Den slutspelsveckan när vi var i Timrå 3 ggr så åt vi där varje gång, men frågan är om vi fått maten ännu...
« Föregående · 490359