Pågarna på TV4
« Föregående · 327782 Till forumet
Sv: Pågarna på TV4
danoj:
"Det Petri Limatainen säger är bara så klockrent att jag inte kunde sagt det själv :)"
Bättre ska naturligtvis ingå i meningen :)
"Det Petri Limatainen säger är bara så klockrent att jag inte kunde sagt det själv :)"
Bättre ska naturligtvis ingå i meningen :)
Sv: Pågarna på TV4
danoj:
Jag har lyckats med konststycket att missa varenda avsnitt av skåningarna....efter att ha läst om MIFsåpan så känns det som att TV4 borde ha med sin egen såpa på kalkonlistan.
Eller förresten, det kanske är en bra hockeysåpa.....
Jag har lyckats med konststycket att missa varenda avsnitt av skåningarna....efter att ha läst om MIFsåpan så känns det som att TV4 borde ha med sin egen såpa på kalkonlistan.
Eller förresten, det kanske är en bra hockeysåpa.....
« Föregående · 327782
Tänkte bara ge ett tips till er som missade dagens avsnitt att se reprisen imorgon (torsdag).
Det Petri Limatainen säger är bara så klockrent att jag inte kunde sagt det själv :)