Sv: Pågarna på TV4
danoj:
Jag har lyckats med konststycket att missa varenda avsnitt av skåningarna....efter att ha läst om MIFsåpan så känns det som att TV4 borde ha med sin egen såpa på kalkonlistan.

Eller förresten, det kanske är en bra hockeysåpa.....