danoj: Det är väl som med allt annat. Det kostar pengar att driva en förening och nån måste ju vara med och betala. Sen häjs ju egentligen alla priser på allt varje år vare sej du märker det eller inte.
Länkar:
http://www.bad-boys.nu
http://www.bad-boys.nu