JBlom: Tja vad gör man..... 3-1 då?
Inlägg: 1080923
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - Luleå, Kampen runt strecket!
mok: Vinst för frölunda och spräckt nolla för experterna. Visste väl att jag kunde lita på dig=)