Inlägg: 1088380
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Frölunda
qslig: ja, fast det verkar som laget kommit helt fel. Med en trupp som är den starkast i elitserien, kan det inte anses att Dahlén lyckats speciellt bra hitills. Har han lyckats med något lag?
Jag hade i alla fall inte blivit ledsen om spelare som Toni Söderholm och Jonas Nordquist hade försvunnit då de inte bidrar med särskilt mycket och så har det varit hela säsongen i stort sett.
Däremot kanske det kan vara dags att sätta vissa på bänken för att göra en markering. Att kicka Dahlén/Karlsson tror jag inte ett skvatt på som lösning.