Linnea: Gött baby, där satt den ;-)
Inlägg: 1088526
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Frölunda
Klinth: Damn sure! Ronnie gjorde visserligen inga tre mål, men jag tar min poäng för rätt resultat och nöjer mig med det=)