Danne_l: Hmm... Intressant var ordet. Grabben är duktig, inget snack om den saken...
Inlägg: 1105357
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
JBlom: En eloge också till Nubben som nosat upp denna jättetalang. Han besitter verkligen kvaliteér den där Kent.
Ja, jag är bitter!