Klinth: Ja, vi andra dödliga måste ju ha lite handikapp ;):
Inlägg: 1126641
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - Rögle
Jag kom hem precis lagom för att se Frölunda spelarna jubla, det var en riktig pärla Blomdahl fick på. Tur det finns repriser.... :))