qslig: Riktigt roligt att lyssna på. Idag är man stolt över Frölunda... Hoppas jag får vara det imorgon oxå. :)
Inlägg: 1140879
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - Luleå Kvartsfinal 4
Angånde tjaffset om omspel å allt så säger jag bara det:
What comes around goes around!
Där har ni Luleå för våra 2 bortdömda mål tidigare under säsongen. =D
What comes around goes around!
Där har ni Luleå för våra 2 bortdömda mål tidigare under säsongen. =D