Sv: Fullsatt på torsdag?
MoK GG: Det bör bli Frölundaseger, jag ser inte hur Leksand skall kunna orka stå emot.... Men vi får se på Torsdag, på plats i Scandinavium....... Och det skall bli så gött!!!!