Inlägg: 1213242
Svarskommentarer
Sv: Namn lista!!!
Friman SR: Jag tror han får roligare nästa år när han står hemma på kungsports avenyn och skriker ut "living the dream" istället för som nu, stå på domus trappan och skrika ut sin frustration.
spud: Jag tycker det är kul när Caslava har kul, lite halvkul fick han allt...
Stå på Er.........