Inlägg: 1213450
Svarskommentarer
Sv: Namn lista!!!
Dream Team: Angående att komma in som tredje person, jag har lärt mig av den bäste. Dig.
Vad det gäller det övriga så är det enda jag läser från din sida: Avund.
Men på tal om frustration, om vi ska särskåda just det, finns det inte någon sån alls från mitt håll faktiskt. Jag lovar dig att jag har upplevt betydligt bistrare tider än de vi har bakom oss både den här säsongen och den förra, så jag är rätt härdad.