YES!! vilken tavla! :D
Inlägg: 1214496
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - Luleå
lu93rowa: Tycker nog att Frölunda gör en hyfsad insats ändå, och en riktigt bra sista period. Men det finns mycket att jobba på. Både BP och PP är alldeles för dåligt och de går för sällan rakt på mål.