Inlägg: 1264536
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
73Sjöbba: Den naturliga frågan på det är förstås varför det inte går bättre? Var nånstans är det som Nubbens lagbygge haltar?
Vad blev det för resultat i budgeten mån tro?
Jag tycker att det påminner om Modo under lockoutsäsongen, iaf på det sportsliga planet.