Dragan 2k: Har Dahle'n haft nån framgång alls som tränare senaste åren? Just nu verkar han iskall, lixom Wesslau, som får fortsätta studera gamla video's på sig själv( han sa i intervju att han blitt bättre av det, fan tror).
Inlägg: 1599399
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 2013-2014
zigge:Dahlén gick fel väg kan jag tycka. Han skulle ha tagit ett huvudtränaruppdrag i en klubb kanske på lägre nivå - i vart fall med en klubb i mer harmoni än vad Frölunda varit.
Wesslau är inte så pjåkig egentligen men lider av den katastrof som HV kallar försvarsblock.
Wesslau är inte så pjåkig egentligen men lider av den katastrof som HV kallar försvarsblock.