Kära expertpanelen - jag saknar er.
Inlägg: 1600313
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 2013-2014
Nej om man skulle gå ut på stan och speara någon med en ishockeyklubba för att se om Wikegård har rätt. Och om personen ligger ner och filmar så går jag lös med ngn smurfattack och att han minsann ska stå upp som en man.
Ligga i fosterställning. Bah!
Ligga i fosterställning. Bah!