Inlägg: 1745224
Svarskommentarer
Sv: Kampen om guldet 2015-16
Mike.F: Vi har stor respekt för Frölunda helt klart. Oavsett serievinst så betyder den lite nu, visst hemmafördel men som du själv säger så har ni fyra starka kedjor och bra backar. Ni får nog tåla att kallas favoriter.
Om vi kommer upp i den senaste tidens hockeylir skall våra motståndare få det jobbigt om dom skall ta hem guldet.
Vi har 4 kedjor som kan producera framåt och djävligt listiga backar.
Hoppas det blir som i semin där domarna inte avgjort någon av de 6 matcherna ( är rädd att så kanske inte blir fallet!!! Och då inte till Frölundas fördel).
Hur som helst skall det bli djävligt kul!!
Mike.F