lifesson: Nä. Jag skrev ni och menade Frölunda. Det tror jag du fattade men spela lite allan du om du vill.
Inlägg: 1820252
Svarskommentarer
Sv: Skandal.
Zappaholic: Förlåt. Jo det fatta jag. är bara så förbannad. Blir sällan det när det gäller hockey nu för tiden. Men detta är så dåligt. Ber om ursäkt för en tyken kommentar. Och grattis till kvällens seger.
+ 2