Inlägg: 2073881
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 2019-20
Känns som den mest ointressanta shl någonsin! Utan publik är hockey så tråkig, mycket värre än tex fotboll! Hockeyn behöver publiken annars känns det som om det nästan kan kvitta, blir som träningsmatcher utan att det hettar till alls!!
Mike.F
Mike.F
Mike.F