Sv: Mot dom 100!!
Sebbe: Ja vi har en stark ungdoms sektion, men som Portello skrev, dom drar väl snart, men kanskse inte alla, senär ju spelare som är runt 25-28 kvar i 5 år till så det ä nog lungt.