Sv: Brynäs - Frölunda
Dragan 2k: Ska bli väldigt intressant med lottningen imorgon, man vill ju möta vissa lag mer än andra, blir nog ett litet "JAA" eller ett "NEEJ" imorgon beroende på vilka man får möta, med min tur gissar jag på att det blir ett "NEEJ" ;)