Sv: Lasse Anrell
liepins: Visst är det så. och som Vf-chefen påpekade spelar han nog med lite mer förstånd nu. Och det pratas ju mest om honom i samband med slagsmål och utvisningar tuvärr, men jag hoppas på massor mål i slutspelet =)