Löjligt med lottning!
kopiera handbollen istället!

Låt dom som vann serien få välja motståndare, sedan dom som kom 2:a och så vidare...

Då hade man som seriesegrare gynnats ännu mera!

Och då hade inte Frölunda spelat kvartsfinal mot MoDo!