Sv: Löjligt med lottning!
Squeeze: Angående Modo i fjol så tycker jag personligen att laget var lite slagkraftigare än Frölundas. Hoppades på seger då men hade på känn att det skulle bli torsk. I år däremot har jag stora förhoppningar.