Sv: kaxiga Conny!
Pirro:
"I Scandinavium har vi större chans, för då spelar vi bättre när vi får spela defensivt och alnfalla med vass kontringar, så vi trivs rätt bra i Scandinavium"

URSÄKTA mina stav fel :))