Sv: -HEJA VF-
frölundaindian: Jajemän. jag skulle vlija se det lag som kommer tillbaka med 3-0 i röven. kan inte hända! Nu måste vi bara få fart på Dragkedjan. dom behöver komma igång. Lite mycket sura miner från Kahnberg idag.