Sv: -HEJA VF-
sannes: Jag tror aldrig att publiken sviker såpass här i GBG. vi har haft våra dalar och uppgångar. De flesta supportrar har stannat kvar. Glädje åt alla VF fans. Vi visar att vi bryr oss. det kanske är dags för en ny arena åt oss snart