Sv: -HEJA VF-
skalpjägaren:

Det krävs allt betydligt bättre spel på onsdag om dom skall vinna borta. Men det är ett kanonläge vi har.

Var du och såg matchen, eller?! Eller kutar du runt i skogen ännu?