Sv: -HEJA VF-
skalpjägaren:

Tja du, Timrå eller Luleå är hugget som stucket tycker jag.

För ett tag sedan så var det enbart Timrå och nu är det enbart Luleå, de har haft ett par jättelägen det sista och timrå hade en jättechans precis nu.

Usch för att att hålla på något av dom lagen. så nervöst det måste vara.