Sv: -HEJA VF-
frölundaindian: Trodde även jag på en lång matchserie. Men det är skönt att Frölunda numera är ett lag med marginalerna på sin sida. Annat var det förr när laget nästan alltid tappade på slutet eller förlorade med uddamålet.