Sv: Silly Season Part 2
finne85: Visst visst.. norrena kan möjligtvis visa sig vara hetare.. men enligt mig är inte det skälet till er snöpliga förlust idag, utan självklart beror det på att "ni" inte gör mål på chanserna.