Sv: härligt!
Dragan 2k:
jag är lugn, lika lugn som modoförsvaret. :o)
det är ju nu det bästa med hockey är och inte vill jag att det ska ta slut. jag ska göra mitt från läktaren på tisdag så får vi se sedan.