Sv: Kom igen FRÖLUNDA!
ribba9: Ja, men är det inte Evensson som har sista ordet? Visst kanske han trodde på Steen och gav honom chansen. Sen ska gudarna veta att det är nog inte så enkelt att göra mål på straff...