Sv: skandal??!!
HENKEBUS: Bara hoppas att tråkiga Djurgården åker ut idag då. Slipsarna bestämmer tydligen i Globen. Och så har dom ju bara 8 800 i snitt i slutspelet. Hockeyn är död i Stockholm.