Sv: hockeyfans...
fröööölunda: Mycket troligt att VF viner för att inte säa ganska säkert. man kan aldrig vara helt säker men som du sa så rider dom på framgångsvågen. men den varar inte för evigt. inte när VF maskinen börjar trumma på ordentligt. då är det slut.