Sv: In med Norrena?
liepins: Varför ska Norrena in. Henke gjorde ett par riktigt bra räddningar senast. Nä, Henke ska stå kvar än så länge. Varför byta målvakt så länge man vinner? Man ska inte ändra på ett vinnande lag.