Sv: Jens Karlsson
nä, frölunda spelade inget bra :( synd bara att frölundapubliken inte kunde heja bättre på vårt lag.......satt ju oxå på "fel" sida i scandinavium, var lite svårt att överrösta TIKARNA :-/