Sv: FULL FART FRAMÅT! Skit i defensiven!
mike66:

Kan någon förklara för mig varför Lärking diskuterade 2-2-målet med videodomaren? Ser han så dåligt så att han inte kunde avgöra om pucken var inne eller inte?

Jag håller med om att Lärking skulle blåst för blockering där.