Sv: FULL FART FRAMÅT! Skit i defensiven!
scim:
Äsch..pucken var aldrig blockerad där. Såg t o m jag ju...;)

Fast ska man ringa är det väl endast för att avgöra om pucken var över linjen eller inte?