Sv: FULL FART FRAMÅT! Skit i defensiven!
mike66:

Ja enligt Kenta Johansson så ville videodomaren uppmärksamma Lärking om att Timrå skulle spela med 3 man på isen (?), vad han nu har med det att göra.
Rörigt var ordet.