Sv: Sluta kast skit på jensan!
Dragan 2k: Kanske inte , beror på hur man ser på bergsjön ?
Jag har en arbetskammrat som bor där , han är helt normal.
Men han får ju i gengäld ha trippla lås på allt ( c :