Sv: matchen igår..
Frölunda85:
kan bero på att hallen inte tar mer än 5500 ;-)
Faktum är att vi har supportrar lite överralt i sverige, det var väll drygt 200 stycken i scandinavium igår,,fast bara 100 fick stå tillsammans :-(