Sv: Kapanen vs. Kallio
Dream Team: Vi hade surround system och vi hörde inga Timrå fans. Inte ens när Timrå gjorde mål då var det knäpptyst. Vilken kanal såg du på? Vi hörde bara hur dålig Lärking var i tredje med en massa burop osv.